Aanmelding Groeëte Rogstaekersoptocht 2024

Völtj ongerstaondj formeleer in.
Gae kriegtj 'n mailtje vanne sikretaris van de optochtkemissie mét dao-in 'n kopie van eur aanmeldingsgegaeves.
(Helaas keumtj dit mailtje soms terecht in eur "spam-map")
Pas as dejje dit mailtje beântwoeërdj met de tekst "AKKOORD!" wurtj eur inschriêving definitief.
Vae gaon mét alle aangeleverdje persoeënsgegaeves um conform de AVG.
(Kiektj vör alle wietere informatie in
oeës privacyverklaoring)

Nog effe aandacht vör 't volgendje:

-Vêldje, di-j zeen gemêrktj met 'n klein stèrke (*), zeen verplichtj. Letj d'r vörâl op, det d'r in eur e-mailadres gein foute zitte, want dao wurtj de bevestigingsmail nao tów gesteurdj. Pas as 't formeleer complieët és ingevöldj, kriegdje de melding det eur vuuërluipige inschriêving és versteurdj.  (Vuuërbieëldj rechts)

Wildje 'n wiêziging in eur opgaaf doeërgaeve of wat ângers vraoge, steur dan e mailtje nao 't

Bekiektj heej 't

Vul onderstaand formulier in.
Je krijgt 'n mailtje van de secretaris van de optochtcommissie met daarin 'n kopie van je aanmeldingsgegevens.
(Helaas komt dit mailtje soms terecht in je "spam-map")
Pas wanneer je dit mailtje beantwoordt met de tekst "AKKOORD!" wordt je inschrijving definitief.
Wij gaan met alle aangeleverde persoonsgegevens om conform de AVG.
(Meer informatie vind je in
onze privacyverklaoring)

Nog even aandacht voor het volgende:

-Velden, die zijn gemerkt met een klein sterretje (*), zijn verplicht. Let er vooral op, dat er in je e-mailadres geen fouten zitten, want daar wordt de bevestigingsmail naartoe gestuurd. Pas wanneer het formulier compleet is ingevuld, krijg je de melding dat je voorlopige inschrijving is verstuurd. (Voorbeeld links)

Wil je een wijziging in je opgave doorgeven of iets anders vragen, stuur dan een mailtje naar het

-Inschriêve kân t/m UTERLIK 24 jannewarie 2024.

-Inschrijven kan t/m UITERLIJK woensdag 24 januari 2024.