Kaartverkoup Harry & de Gebroeëke Zwiêgelkes.

20-01-2015
2014-Harrie-&-G-Z 073
2014-Harrie-&-G-Z 069

Op zaoterdig 24 jannewari startj de vuuërverkoup van ‘t vastelaovendjconcert van Harry & de Gebroeëke Zwiêgelkes.

Ouch dit vastelaovendjsezoên startj stadsvastelaovendj-vereîniging de Rogstaekers de drej gekke daag mét ‘n optraeje van de Wieërter coverband Harry & de Gebroeëke Zwiêgelkes.

Op zaoterdig 14 fibberwari stieët dit concert te gebuuëre inne Poort van Limburg aanne Werthaboulevard in Wieërt.

De vuuërverkoup gieët as volgtj; in 4 kefees tegeliêk zal vanaaf 14.00 oor tot 15.00 oor de muuëgelikheid zeen um kaartjes te koupe. D’r geldj geîne limiet vör ’t aantal te koupe kaarte.

De priês van ‘n towgangsbewiês és € 6,– (gaer mét gepasj gêldj betale, pinne és neet muuëgelik). De kefees zeen: De Tramhalt, Gotcha, Jonas en De Harmonie. In eder kefee zeen lede vanne Rogstaekers aanwieëzig um de kaarte aanne mân te brînge.

As d’r nao de vuuërverkoup nog kaarte oeëver zeen gaon ze nao ânger verkoupadresse.
Kiektj heejvör op: www.vvderogstaekers.nl/harry-de-g-z/