SLV-Orde van Verdienste vör Jan van de Port

16-01-2018
180115-SLV-ZilverBuut-Jan&Mark_4

Tiêdes de Boonte Aovendj van maondjig 15 jannewarie waas zoeëas eeder jaor een aafvaardiging van de SLV (Samenwirkendje Limburgse Vastelaovesvereiniginge) aanwiêzig.

As biêzûndjer verrassing haaje ze 'n ongerscheiding vör Jan van de Port in petto.

Jan és sinds 2007 lid van Stadsvastelaovendjvereîniging de Rogstaekers. Daovuuër woor hae al meînig jaor verdeênstelik vör ‘t ‘Wêrkmeistersgilde’ woeëvör hae in 2007 al de Zilveren Buut van SLV mócht ontvânge. Binne oeës vereiniging vervuldje Jan take vör de kemissie ‘Lôl oppe Plênk’ woeë hae zich bieëzig heêl met allerlej vör de Boonte Aovendje. Hae woor sirremoniemeister binne de kemissie ‘Preense, Prizzentâsie en Protocol’ en schriêftj daovör de drejbeûk tot inne kleinste detail.
Vör al zien verdeenste vör oeës vereiniging woôrt Jan doeër Prizzedênt Raymond Vlecken geseêrtj met de ‘Orde van Verdienste’.