Gulden Humor vör Frans Timmermans

31-05-2018

Eurocommissaris Frans Timmermans kriegtj dit jaor de Orde van de Gulden Humor.

De priês weurtj sinds 1962 doeër de Samewirkende Limburgse Vastelaovesvereniginge (SLV) uutgereiktj aan emus dae zich bezûndjer verdeenstelik hieët gemaaktj vör de bevordering van de laevesbli-jheid, de humor of de vastelaovendj.

Timmermans woeërd op 30 mei in Bêls verrasj doeër ’n dillegatie van de SLV. Volges SLV-presidênt Raymond Vlecken és Timmermans ’n geschiktj persoeën voor de Orde, umdet hae in zien dageliks wêrk de verbînging zeuktj met minse. “Ook draagt Frans de vastelaovescultuur een warm hart toe, laat hij zich regelmatig zien op carnavalsbijeenkomsten en heeft in zijn toespraken in het verleden regelmatig verwijzingen naar de vastelaovend gemaakt.”

Op 24 november zal Timmermans in Eygelshoven de orde van de Gulden Humor ontvânge tiêdus ’n fieëst, det weurtj georganisieërdj doeër Karnevalsvereniging Burgerlust.

In 2021 zeen de Rogstaekers weer aane buurt um op 27 november ’t fieëst roontelum de uutreiking van de Gulden Humor te organisieëre.